Marketing internetowy
Internet jest bardzo skutecznym i tanim kanałem promocji produktów lub usług firmy. Daje możliwość dotarcia z przekazem do milionów potencjalnych klientów. Pozwala małym firmom konkurować ze światowymi gigantami i zwiększać sprzedaż nawet kilkukrotnie.

Reklama internetowa

Reklama internetowa jest dziś prawdziwą alternatywą dla standardowych form reklamy (telewizyjnej, radiowej lub prasowej). Cechują ją relatywnie niskie koszty, duże możliwości targetowania oraz wysoka mierzalność wyników kampanii. Wyróżnić można wiele form reklamy w Internecie. Są to min.: mailing, reklama bannerowa i jej odmiany, reklama kontekstowa oraz inne nowoczesne formy reklamy (marketing wirusowy, biuletyny, blogi, social media itp.)

Pozycjonowanie

SEO (ang. Search engine optimization), czyli pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach jest działaniem zmierzającym do wypromowania serwisu internetowego na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych dla określonych słów kluczowych. Biorąc pod uwagę, że w przypadku niektórych serwisów aż 90% użytkowników przychodzi poprzez wyszukiwarki, warto rozważyć tą bardzo efektywną formę marketingu internetowego.

Użyteczność

Użyteczność serwisów WWW to nauka zajmująca się zagadnieniami ergonomii interfejsów aplikacji internetowych. Obecnie każdy użytkownik Internetu ma do wyboru miliony stron WWW. Sukcesem jest nie tylko przyciągnięcie go do Państwa strony, ale także utrzymanie go na niej, sprawienie aby czuł się komfortowo i bez żadnych problemów wykonał określoną wcześniej akcję (np. zakupił oferowany produkt). Ważne jest także to, aby z chęcią powrócił.

Wybrane realizacje

Nie czekaj!

Zamów darmową wycenę. W ciągu 24h otrzymasz od nas odpowiedź.