Portfolio

Szablony Joomla

Kontakt

Formularz kontaktowy

tel. +48 602481401

Hosting

Więcej informacji na temat promocji Hosting i domena GRATIS

PROMOCJA!!!
Specjalnie dla naszych Klientów domena internetowa i hosting GRATIS!!!

Reklama internetowa

Oferujemy Państwu dotarcie ze swoim przekazem reklamowym do milionów klientów poprzez najróżniejsze formy klasycznej jaki i nowoczesnej reklamy w Internecie. Projektujemy reklamy w dowolnej graficznej lub tekstowej formie. Gwarantujemy innowacyjne i niekonwencjonalne pomysły oraz wysoką jakość.

Formy reklamy internetowej:

  • banner, billboard - poziomy element graficzny (w postaci statycznego obrazu lub animacji) umieszczany najczęściej centralnie w górnej części strony. Standardowy wymiar to 468 x 60 pikseli (banner), 750 x 100 pikseli (billboard).
  • skyscraper - pionowy element graficzny (w postaci statycznego obrazu lub animacji) umieszczany najczęściej w prawej lub lewej kolumnie strony. Standardowy wymiar to 160 x 600 pikseli.
  • pop-up i pop-under - dynamiczna reklama graficzna wyświetlana w oddzielnym oknie przeglądarki. Pop-up wyświetla się nad oknem przeglądarki, a pop-under pod oknem przeglądarki. Standardowy rozmiar maksymalny to 336 x 280 pikseli.
  • brandmark - dynamiczna reklama graficzna podobna do pop-up'a, wyświetlana nad treścią strony w obrębie okna przeglądarki. Może przyjmować różne kształty. Standardowy rozmiar maksymalny to 336 x 280 pikseli.
  • interstitial - pełnoekranowa reklama graficzna zawierająca niekiedy efekty dźwiękowe i całkowicie przykrywająca treść strony. Standardowy maksymalny czas trwania reklamy to 10 sekund.
  • scroller - statyczny lub animowany pasek umieszczony w dolnej części okna przeglądarki niezależny od przewijania strony. Standardowa maksymalna wysokość to 30 pikseli.
  • toplayer - graficzna forma reklamowa wyświetlana nad treścią strony w dowolnym jej miejscu. Może zawierać animacje i efekty dźwiękowe. Nie ma ustalonych rozmiarów i kształtów.
  • reklama kontekstowa - reklama dopasowana do treści strony. Najpopularniejsze formy takiej reklamy oferuje firma Google w postaci produktów AdSense (reklamy kontekstowe w serwisach WWW) i AdWords (reklamy kontekstowe w wynikach wyszukiwania).
  • mailing - wysyłanie reklamowych wiadomości e-mail do użytkowników najczęściej darmowych konto pocztowych.
  • inne formy nowoczesnej reklamy internetowej takie jak marketing wirusowy, artykuły sponsorowane, blogi eksperckie itp.
 
© 2007 Extend Media